08.02.2020
Правила безпеки під час моніторингу. Загальні Правила безпечного моніторингу
- Не відокремлюйтесь від моніторингової групи під час моніторингу.
- Не залишайтесь на одинці з особою під час інтерв’ю, особливо якщо ця особа відбуває покарання або має психічні розлади.
- Вдягайтесь відповідно для участі у моніторинговому візиті.
- Під час відвідування місць з підвищеним ризиком використовуйте предмети індивідуального захисту.
- Дотримуйтесь правил спілкування з окремими категоріями осіб, які утримуються в місцях несвободи, зокрема з підопічними, що мають психічні розлади.
- Правило спини. Не вставати спиною до підопічних.
- Безпека пересування (не відставати).
- Працювати в парі під час візиту.
- Не допускати конфлікт інтересів.
- Не передавати особисту інформацію про клієнта адміністрації.
- Обговорювати колегіально виявлені недоліки.
- Не провокуй.
- Не обіцяти: перевіримо, подивимося, скажемо.
- Не зашкодь.
- Недоліки обговорюються колективно.
- Задавати питання ментору (колезі) конфіденційно (або письмово, або на вухо, щоб не чули співробітники та підопічні).
- Не торкатися осіб.
- Спілкування наодинці за можливості.
- Психогігієна монітора (підтримка психологічного стану до, під час, після моніторингового візиту).
- Додатково працювати з монітором, якщо у нього є ознаки психологічного напруження.
- Верифікація інформації: спілкування з 10% підопічних, перевірка інформації з різних джерел.
Під час відвідування туберкульозного диспансеру, МЧ в системі виконання покарань
- Використовуйте респіратори, спеціальні апарати Фіт-тест допомагають вірно вибрати респіратор (особливо чоловіки).
- Бажано з’їсти жирну страву (входити до установи ситим).
- Максимально нічого не чіпати.
- Продезінфікувати руки після виходу з установи.
- Дотримуватись етики поведінки.
В ПНІ
- Дотримуватися форми одягу (відсутність підборів, яскравих кольорів в одязі, прикрас).
- Не відставати від групи.
- Не залишатися з підопічними наодинці.
- Не ставати спиною до підопічних.
В установах виконання покарань та СІЗО
- Не сідати на нари.
- Не використовувати жаргони, сленг, не вітатися за руку, не обіцяти; не рішати.
- Інтерв’ю брати в окремій кімнаті, де відсутня можливість для підслуховування.
- Не озвучувати отриману інформацію вголос перед засудженими (А де у вас проживає засуджений, колишній поліцейський).
Потрібно дотримуватися наступних рекомендацій:
- Бути коректним і стриманим.
- Бути на певній відстані.
- Не давати опинитися поза полем зору.
- Не перебивати.
- Не квапитися.
- Не переконувати.
- Не глузувати.
- Вітатися та представлятися.
- Відвідуючи кімнати/палати клієнтів, пам’ятати – це приватний простір.
- Фото та відео осіб робити з попередженням, без облич.
- Попереджати про те, що будете занотовувати Вашу розмову.
- Ввічливо та спокійно спілкуватися з персоналом та клієнтами.
- Не підвищувати голос.
- Не бігти.
Ми прийшли, щоб допомогти та змінити ситуацію, а не покарати та нашкодити.
Спілкування з паліативними клієнтами
Основним завдання спілкування є зведення до мінімуму негативного впливу всіх можливих чинників непорозуміння між вами та пацієнтом. Тому необхідно:
- активно слухати (справді чути, а не вдавати, що чуєте);
- мати співчуття до розмови (уважне ставлення до почуттів пацієнта та його близьких);
- концентрувати увагу (обмеження бесіди до конкретної теми);
- вільно задавати питання (спонукати пацієнта ділитися своїми думками, почуттями та ідеями).
Вербальне спілкування
- Уважно підбирайте слова: старайтеся уникати слів з подвійним значенням, висловлюйтеся точно (температура його тіла 37,9 С0, ніж те, що температура підвищилася);
- Не використовуйте скорочення, складну термінологію;
- Уживайте просту повсякденну мову, не використовуйте термінів, не вживайте жаргонної лексики та сленгу;
- Спілкуйтеся мовою зрозумілою опоненту але чітко дотримуйтесь допустимих кордонів у спілкуванні.
- Говоріть чітко та лаконічно, повільно та зрозуміло, робіть паузи між реченнями;
- Контролюйте гучність та інтонацію голосу;
- Не задавайте два і більше запитань одразу.
Невербальне спілкування
- Будьте уважні до мови тіла пацієнта (пацієнт лежить увесь день, відвернувшись до стіни. Постарайтеся самостійно чи разом з іншими членами команди з’ясувати причину цього. З виразу обличчя ви можете побачити, що пацієнтові боляче);
- Потрібно контролювати мову свого тіла (не можна показувати реакцію на запах пацієнта).
ВАЖЛИВО! Ви повинні пам’ятати, що всі, хто поряд із вами також читають мову вашого тіла.